جاده ای عجیب که زنان در آن ناپدید می شوند !+ عکس
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : sahra

 

بزرگراه اسرار آمیز به طول ۸۰۰ مایل که تا کنون ۴۳ زن طی ۳۰ سال در آن مفقود شده اند خبر ساز شد.
این بزرگراه در کانادا قرار دارد که به قتلگاه زنان و بزرگراه اشک معروف شده است. طی ۳۰ سال در این بزرگراه حدود ۵۰ زن ناپدید شده اند که به نظر میرسد چیزی شبیه یک قتل زنجیره ای باشد.
تازه ترین زن مفقود شده در این بزرگراه ” مدیسن اسکات” ۲۰ ساله است که در تاریخ ۲۸ می سال گذشته ناپدید شد و تا کنون تلاش های پلیس برای یافتن وی بی ثمر بوده است. خانواده او برای یافتن و یا حتی خبری از او مبلغ ۱۰۰ هزار دلار مژدگانی در نظر گرفته اند.
ناپدید شدن این خانم ۲۰ ساله موجی از وحشت در این منطقه برپا کرده استو همه به دنبال یافتن پاسخی جهت سوالات پیرامون مفقودی وی هستند.

جاده ای عجیب که زنان در آن ناپدید می شوند !+ عکس-www.jazzaab.ir

 

جاده ای عجیب که زنان در آن ناپدید می شوند !+ عکس-www.jazzaab.ir

جاده ای عجیب که زنان در آن ناپدید می شوند !+ عکس-www.jazzaab.ir

 

پلیس از خانمهای ساکن این منطقه خواسته است به هیچ وجه سوار ماشینهای شخصی و مشکوک نشوند تا زمانیکه معمای مفقود شدن این خانم حل شود . مردم این منطقه یک بازرس خصوصی استخدام کرده اند تا این مسئله هرچه سریعتر روشن شود. آنها معتقدند پلیس در این زمینه کوتاهی میکند.

پرداد

 

 www.jazzaab.ir:منبع


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 596
بازدید ماه : 2239
بازدید کل : 547788
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب